Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Poodles på Kalixdagen

Av Marina - 28 juni 2008 21:43

Ja jag bestämde mig för att åka till Kalix för att se the Poodles. Strax före var det lite prisutdelningar och på en av dem så var Kicken prisutdelare. De skulle uppträda först klockan 16.00 De spelade några låtar unplugged och sen signerade de skivor. Inte visste jag att Pontus kunde sjunga, han sjöng i Line of fire. De var jättebra och söta allihop. Det var jättekul att se dom live, men hade gärna stannat och sett dom på konserten senare men hade inte råd att boka rum. Under deras soundcheck såg jag Jakob sjunga utanför scenen, Thunderball, wow. Han är ju jättebra på att sjunga, vilken röst.

Ni är bara bäst, Jakob, Kicken, Pontus och Henrik i the Poodles.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina - 12 augusti 2009 10:37

Har nu börjat fotoblogga och jag vet inte hur mycket jag kommer att fortsätta skriva i den här bloggen (musikbloggen). Det kommer att handla om musik i fotobloggen också så gå gärna in på fotobloggen också. Min blogg heter Mias fotoblogg ...

Av Marina - 10 augusti 2009 10:45

Har varit in på the Poodles hemsida och kollat in deras turneplan. Här kommer en sammanfattning av den.Malmö som inte blev av har jag tagit bort.Spelningar och signeringar från februari månad till slutet av augusti.42 ställen allt som allt.8 i Stockh...

Av Marina - 8 augusti 2009 09:27

    "Hårdorock" är en mycket lättläst bok och det tog mig 1 timme att läsa ut den. Så här står det på baksidan av boken: Kiss fick mig att vilja dansa. Ozzy gjorde mig skraj. Accept gav mig självförtroende.   Jag har drömt om att skriva en hårdrocksb...

Av Marina - 4 augusti 2009 18:29

Här kommer en helt suverän låt med Accept. De har några låtar till som är bra, som tex Run if you can.     ...

Av Marina - 31 juli 2009 18:54

Igår Torsdag var det Rix Fm festivalen här i Luleå. De artister jag helst ville se var H.E.A.T och Basic Element (ej hårdrock). Först uppträdde gruppen Ramsells som jag inte alls tyckte var något bra och de höll på i 1 timme medan de andra artisterna...

Presentation

Omröstning

Vad vill du att jag skriver om i min musikblogg?
 Annan musik än hårdrock
 Mer hårdrock
 Skivrecensioner
 Konsertrecensioner
 Musikquiz/tester
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards